Valborgsmässoafton

Det är egentligen första maj nu, om man ska kolla datumet efter klockslaget. Jag och Linnéa kom alldeles precis hem efter vår hook-runda i stan (Tack Totte för tipset om urringning!). Vi hookade gangsta-Fladden-boy ett och två, skulle dela taxi, och det slutade i den lämpliga skjutsen hem av herr Blå (Die Polizei - vilket vi INTE trodde tidigare ikväll...) Polisen som körde oss hette Björn. Gangsta-fladden-boy nummer ett tyckte att han inte riiktigt passade att vara polis, eftersom han inte var tillräckligt social (dvs frågade allvarliga frågor om våra alkoholvanor och vår ålder. Min ålder är ju godkänd, men jag har en känsla av att resterande "skjutsade" hade viss minderårighet...)

Hemma i min lya ligger sedan fleeera timmar tillbaka, axel och sover i raquels säng (jävla bangare han är som sticker hem till sängs vid tolv redan - på självaste vallebourgen).

Vill tacka alla som delade denna specifikt trevliga afton med mig. tack Ponatovic för tillgång till ditt hus, tack Tord för all sann Humor, alla råa skämt och alla tips, och tack die Reste för humor, käksällskap och högljuddhet. imorn är det den sanna Första Maj-onsdagen som ska ägnas åt återhämtning, social träning och njutning.

Linnéa; Fan att inte hookingen gick bättre - vi var lite sent ute, men nästa år kanske!
Pappa Polis-Björn; Tack för att du värnar om oss unga(??) och med glädje (??) tar oss till hemtrakter efter alla Valborgsbestyr. You is tha Man!! (Though you'd look beddah without that silly suit of yours..Orange vest är såå ute!)

Häpp å hoy. see you in the treo-sinnesstämning.

(varför skickar folk så sällan meningslösa sms. De är ju de allra trevligaste att läsa och svara på.. )

[f]
Nattens kommentar: jag känner mig sådär lite kissignödig, men kan verkligen inte kissa/Linnéa Hall kl. 0153

Kommentarer
Postat av: Emmie

Polisbilar? Har Freja och Linnéa konverterat till något sektliknande gäng på Fladden och helt urartat? Detta är en historia som jag vill höra mer om;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback