sjuk, ill, iller

snurrig snurrig snurrig - hela gårdagen! (och märk väl, även lite i morse).. Eller, mer som typ Lätt berusad. Så kände jag mig. Var hängig och dann, och inte nog med det så fick jag vääärldens huvudvärk lagom till Quizet, så man får väl ärligt talat tycka lite synd om mig för jag consider myself sjuk! Jag fick skippa Quizet, drog hem till "ex-svärmor" för att sova i prinsessäng och bli lite omhändertagen! Najs.

När jag vaknade imorse var jag typ helsvettig, och hade fortfarande dålig balans. Så idag har jag baara slappat (ledig från jobbet tack o lov), lekt med axel, sett två filmer, gjort ett bakmaskinsbröd, en lasagne, varit på Willys (trehundra kronor senare...) och nu ätit godis till premiären av "Kyle XY" på Kanal5. (Det ska jag följa!)
Vad jag inte gjort är att ha ringt till mamma och tyckt synd om mig själv. Så det är fortfarande kvar på min att-göra-lista. Får ju absolut inte missa ett tillfälle att få lite tröst från mamsen. (Det är mitt bästa!)

Idag har jag som uniiik Lindex-anställd köpt kläder på den snart öppnade Lindex e-store. Kändes hel-VIP att ha specialkoder till en sida som ännu inte är offentlig. (Dessutom fifty percent off.. special plice fo yooh, my lady!)

Idag cyklade jag förbi Maarten Jarbin på Kyrkogatan. Så jag tänkte såklart på Arjen. - Hej Hej Arjen!!

På omvägar har jag hört att jag fått svar på min Folkhögskoleansökan, att brecet finns i Ekestad, och att jag ska göra inträdesprov dne tionde maj. På direktvägar fick jag ävan antytt att det program jag sökt är för mentalt retarderade. (woops, måtte det inte vara så. Då har jag fan missuppfattat...Får se hur det går, jag måste i vilket fall öva in lite sånger snarast då. och hitta nått slags poppigt sound som jag kan gnola lite med.)

Och så var det det dära med framtiden. jag tänker tänker tänker. (stressfaktor: relativ)

[f] om jag föddes på nytt skulle jag lärt mig mer som liten, så man var lite talented i min nuvarnade ålder. Verkar trevligt.


Kommentarer
Postat av: Emelie

DU är bara så himla härlig. boka in en date sanrt?!!! PUSS

Postat av: mogge

hej. kul att du har en blogg :) hoppas allt är bra o att livet leker. kramar! // mogge

2007-04-21 @ 18:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback