onsdag april

Mina fötter luktar så otrooligt illa. Det bara måste vara dem. För jag e inte svettig, men det liksom kommer en odör av otrevligt slag lite då och då. Har ju också haft skor på mig hela dagen, så inte konstigt att det grott bakterier där nere. isch: fotbad it will be. (känner mig mycket ofeminin för tillfället).

Idag har varit en så jävla lång dag. Inget speciellt som hänt mer än att jag jobbat, och inte var det stressigt på jobbet heller. bara såå seeegt. Så nu när jag e hemma och käkat mat och höjt blodsockernivån inser jag att jag fortfarande är trött och borde gå och lägga mig så snart solen tittat ner undet horisonten. Rakel vill ha med mig till KulturenQuizet, men jag orkar inte!! aah, pigghet, skölj övet mig!!

Vad ska jag göra med min framtid? Jag menar egentligen . vart ska jag resa? Vart ska jag lattjolajbanna? jag vill bara njuuta av livet och kalasa. (ekonomin e det ständiga problemet - jävla pengasamhälle). Leva loppan och simma i dimma

känner för att pierca mig. mest för att det skulle vara lite...modigt (men jag skulle först emla-kräma mig för säkerhetsskull) (jag kommer inte pierca mig, herre gud, vad tror ni om mig? att jag e nån slags gangster - nä fy för en!)

måste bara dela med mig av att jag så här en vecka senare fortfarande ler stort åt att olle Absolut Inte kan springa ett steg i sina svarta gympadojjor då dessa ju "är till för walking" *zzz*

häpp och kråka [f]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback