musikdirekt

jag har varit hemma i kristianstad lite i helgen. Ingen ville gå ut med mig i fredags, så jag åkte hem till mamsen och lade mig tidigt för att vara fredag. traaagiskt, men okej - jag e rätt van.

och igår var det lördag och jag var hemma och träffade Linnea! IIIh, man vill ju fan bli gravid själv när man ser en så tjock mage. Amaaazing! Me love. och så var det en massa fantastiska tjejer där också som jag inte träffat på år och dar, så flera flugor på smällen där!

MusikDirekt-finalen på Mejjan idag var faktiskt mycket trevligare än jag trodde det skulle vara. Massa folk glada i hågen. Synd bara att inte mina små bojs gick vidare. (se www.adamsapplen.se)

Rakel har en amerikanare hos oss nu - Travis, så det är English för fulla hus som gäller. (rakel ska också sova i mitt rum i natt vilket ju är extra trevligt för då känns det som en sova-över-kompis på madrass.)

[f]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback