kalla mig arjen :-P

ah, idag e en toppen dag. Finemang väder har det varit. Pappsen kom hem från Florida imorse och med sig hade han en skinande iPod Nano - till mig! Tjohoo, äntligen. (jag  har alltid varit lite efter med teknik)
Så nu har jag ett aktivt iTunes (som skrämmande nog nyss spelade en Eddie Medusa låt; Ronka Balle.. - jag raderade den illa kvickt. Usch)

Snart är det antagningsprov för mig i furuboda (folkhögskola, musiklinje) - och jag är så otroligt oförberedd som man bara kan vara. jag har inte en blekaste aning om vilken "valfri Blues" jag ska sjunga (vilka låtar är jävla bluesar??), och inte vet jag heller vilken annan låt jag ska välja att  sjunga framför kompgruppen (!) av elever..mittemot juryn.. (det kommer bli så otroligt pinsamt!!!!)

Av någon anledning som jag egentligen inte förstått ännu, har jag blivit helt träningsfreaky. Känner mig värre än (nej kanske inte) typ Arjen. - nej, jag kan inte. jag måste hinna träna innan jag ska sova.
Jag e fan på Gerdahallen var och varannan dag, och vissa dagar har jag till och med tränat två gånger, eller så har jag gått på ett kondispass och sen raka vägen upp till gymmet. (skrämmande haha, men nyttigt).
Intressant ska det bli att sae hur länge det håller i sig. Från att ha tränat en gång, max, i månaden, till fem-sex ggr på en vecka, kan man ju bara anta att jag kommer storkna vilken dag som helst. Men jag e proud like shit än så länge så jag lunkar på än så länge i alla fall.

På fredag ska vi börja med vår skiva. Kommer bli långtråkigt och dåligt, men jag har i alla fall lördagen helt Off, så då ska jag umgås med folk!! (Ludwig kommer ner - wee! och leonie ska titta in i lund och en massa andra flickor o pojkar kommer vara i krokarna. - Jag tänker mig att det blir en splendid dag. kanske jag hinner träna en sväng också hehe)

Rakel: Freja, jag har faktiskt en bra idé, OM du nu inte skulle ha lust att gå på furuboda om du kommer in där, och om du inte heller vill störta iväg till Australien - då skulle ju en jättebra idé vara att du bor här och jobbar på Lindex!! har du ens tänkt den tanken??
Freja: eh, mm. eller neej, men hmm. (Precis som nu då)

Haha, Rakel, ego! tusen tack för tanken i alla fall :-P

Imorgon en ny dag: Jobb, träning, och bäst av allt: Kyle XY (som jag ska se!)

[f]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback